torsdag 17 september 2015

Var är min kalender?


Ett uppdrag jag hade i Paris var att ta en bild på kanske Paris mest fotograferade grej, Eiffeltornet.
Jag minns att svenska landslaget i friidrott hade "första våningen" som sitt ställe att hålla presskonferenser på under VM som gick i Paris.
Kanske året var 2003.
Det var ett projekt att bara komma upp där och det gick "aldrig" att få med tornet på bild.
Ja, ja.

---------------------

Känner mig stressad som bara den så då skriver jag lite på bloggen.
Borde gör annat, listan är mer än full.
Dålig koll dessutom.

----------------------

Jag ser att Norska Årets Bild bjuder in till tävling.
Hur går det med svenska ÅB?
Jag ser att det kostar 550 kr att vara med och 900 kr för icke-medlemmar.
Öppet för alla alltså och billigare än om man tänkt skicka 6 bilder till svenska tävlingen.
Jag vet inte hur jag ska göra i år. Kanske struntar jag i det, vi får se.

----------------------


Jag lyssnar på Kent.
Det är torsdag och regnet hänger i luften.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden