torsdag 8 oktober 2015

Hemma igen


Fina Jenny Leyman hjälper mig med att bara stå där och se nöjd, höstig och glad ut.
Hon gör det bra.
Tack för hjälpen!

Jag är hemma igen, vardagen kickar in och det börjar bli kallt nu.
Jag får rapport om att vinterdäcken är påsatta i Umeå.
Puh, det är den tiden nu.

Sotaren kommer.

Jag var på Malmö museum hela dagen igår och snackade rörligt med dom.
Det var en workshop/utbildning i två dagar och detta var dag två där de visade sina filmer.
Bra, bra jobbat.

Piteå Tidning pratar även dom att lägga ner fotoavdelningen och flytta redigeringen till Norrköping.
Orkar man mer nu?
När all media är nedlagd, är det någon som får stå till svars för all dumhet då?
Min kollega Andreas Ekström tycker man ska slå ihop all media i Sverige, läs honom här.

Ja, du såg säkert att någon konstnär har målat av stillbilder (fotografier) av Zlatan va?
Behöver jag säga något?

Galleri Kontrast hade vernissage med ny samlings-utställning, gå dit och kolla.

Nu är det såkallat "full fart" här mot nya uppgifter.

Du ser till att ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden