onsdag 4 november 2015

0-4


"Fixa telefon" står det i kalendern idag.
Jag är hemma efter ett dygn i Danmark med massor med inspiration och fina samtal.
Men det är alltid sådär med de där typen av aktiviteter.
Pang säger det bara och så är allt slut och man åker hem med fullt huvud och massor med tankar.
Men visst ger det energi.

Jag får en fråga om föreläsning i Umeå som jag tyvärr inte kan få ihop den helgen.
Jag blir extra glad för en fråga om ett skrivuppdrag, det blir jag riktigt glad för faktiskt.

Jag får ISBN-nummer, vilket faktiskt var väldigt lätt.
Jag är glad för det.

Bredvid mig här ligger en hög med böcker och tidningar jag ska gå igenom.
Många samtal och mail som ska iväg idag och saker som ska spikas.
Det där med telefon kommer tvingas vänta lite, det är jag säker på.
Kanske på fredag eftermiddag.
Vi får se.

Bilden är tagen i London.
Notting Hill.

Jag lyssnar på Bo Kaspers Orkesters senaste.
Fin.

Malmö FF fick stryk igår med 4-0 och supportrarna fick också stryk av maskerade Ukrainare.
Tragiskt att fotbollen är så ociviliserad.
Märkligt.

Romerna i Malmö som byggt upp en "kåkstad" kördes bort och debatten handlar mycket om det här nere just nu.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden