måndag 30 november 2015

Ny måndag, ny vecka och nytt liv

Sista tiden har jag verkligen varit inne i en bubbla.
Nu är boken lämnad och jag känner mig såklart helt slut nu.
Jobb imorgon och sen borde det finnas en timme till reflektion och återhämtning.
Hoppas på det.

Aftonbladet blev lurade av en såkallad "läsarbild", du läser mer om det här.
Det finns så mycket att säga om "läsarbilder" och etik och moral och sanningar.
Texten sätter sig ofta på en hög häst och jag gissar att just "läsartexter" dröjer innan vi ser det i dagspressen. Texten är ju sanningen och bilden går att ta in vad som helst.
Nej, nu eldar jag upp mig här så jag håller här.

Idag lämnade jag in min tjänstebil. Tjänstebil som jag haft i över 20 år.
Det har varit en lyx bara det.
Lite vemodigt också, att lämna allt men vi tar inte den dörren heller tycker jag.

Jag imponeras av Martin von Krogh som håller på med den där Kabulfilmen.

Jag får Horisont i lådan och Kalle Melander gör den så fin.
Inspiration!

Nästa vecka kommer boken som sagt och senare den veckan ska jag hålla i ett gig i Dalarna.
Det blir fint det med.

Men vi hörs när det finns mer energi, det är väl okej?

Ha det!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden