lördag 7 november 2015

Zlatan-boken


Nu har jag kommit så pass långt att jag kan börja marknadsföra en bok jag jobbat med ett tag.
Det känns riktigt roligt och spännande på alla sätt.

När Malmö FF lottades mot PSG och Zlatan tänkte jag direkt.
Det är bok!
Nu är den i rullning och ska finnas i handeln i början av december.

Om du har Facebook kan du lätt gilla/dela och hänga med på sidan jag skapat där och du hittar den här.

Är du av någon anledning är emot sociala medier och hellre håller koll på produktionen så kan du med lätthet göra det här också.

Det är ett stort risktagande det här samtidigt som det känns roligt att göra det.
Boken kommer bli 200 sidor och du kan lätt maila och beställa ett ex redan nu så sover jag lite bättre på nattan. Har du sett "Guld till Guld" jag gjorde förra året så vat du ungefär upplägget.

kopboken@gmail.com

Snälla, gör det så blir jag glad.
Häng också med på de olika sidorna för nyheter, det kommer komma massor med nyheter framöver.
Glada, härliga nyheter.

Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden