tisdag 8 december 2015

Kåda


Det är tisdag kväll och dagen har rullat på som ett skott.
Kan man verkligen säga så?

Jag hämtade 107 lådor med böcker igår och körde ut till de som beställt boken i förväg under hela dagen igår. Det handlar om 1,5 ton med böcker.
Det släpade såklart efter så det blev en sväng även idag.
Nu har jag alla i mitt förvar och idag hann jag också med en snabb fika med skribenten till boken, Mikael Bergstrand.
Köp hans böcker, du kommer gilla dom.

Nu gäller det att landa lite efter det här projektet och se var det landar.
December är dessutom december.
Mycket annat som pockar på.

Reser till Dalarna på torsdag.

Imorgon har vi glögg-kväll med PFK här nere.
Blir säkert fint.

Vill fotografera mer nu.
Saknar det.

Måste byta några grejer som jag köpte också som inte passar.
Märkligt.
Blixtgrejer.

Nej, det här inlägget gick inte av för hackor känner jag.
Tror jag håller här va?

Ha en fin onsdag (imorgon).

Bilderna är från SM i dragkamp förresten.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden