måndag 28 mars 2016

Sommartid


Okej, jag lyckades koppla bort allting (nästan) under påsken.
Vila och sånt bara.
Skönt.

Under tiden jag var borta så hann vi ställa om tiden till sommartid.
Jag ska byta armband i veckan dessutom.
Mycket klockvård alltså.

Nya Horisont låg i lådan när jag kom hem.
Fint så.
Gå och köp du också!
Kalle Melander lyfter den så otroligt mycket med sina bilder.
Bra, bra, bra.

Jag ser att veckan är rätt tjock redan och det är både fint och stressande såklart.
Imorgon kväll ska jag föreläsa i Lund dessutom, det blir roligt.

På lördag börjar allsvenskan igen.
Har jag berättat att jag skrivit på för att bevaka den skånska allsvenskan (MFF och HIF) för Getty Images?
Det blir festligt det också.
Ny uppdragsgivare och byråtänk.
Jag ser fram emot det, och på lördag är det inga mindre än Malmö FF som börjar hemma mot Norrköping.
Ställ skarpt och skriv engelska bildtexter och skicka bilder till London.
Spännande! och tack för möjligheten.

Under säkert 10 år har jag och min gamla kollega IDK plåtat flygplanen vid Linköping och skickat till varandra.
I många år som sms men nu kör vi det på sociala medier istället.
Tänk om vi hade haft koll på alla de bilderna, hade kunnat bli en fin grej av det.
Denna bilden tog jag på vägen ner.

Jag och min dotter släppte en drake idag över Lommabukten.
Ja, mest hon får jag nog säga.

April blir en rolig månad, jag känner det redan nu.
Med början på fredag.

Men som sagt, redan imorgon ska jag snacka i Lund alltså.
Om fotografi, det blir kul.

Se till att ha en riktigt fin vecka nu!

2 kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden