tisdag 2 augusti 2016

Takodling


Jag är ensam på kontoret och jobbar för fullt.
Johan Bävman som sitter på ett kontor mittemot det jag sitter på är även han ensam så vi passade på att luncha ihop.
Alltid fint.
Thaimat blev det för den som är så pass intresserad.

Jag tog bilden här ovan på en takodling vi gör reportage om till nästa nummer av Lyckligt Lottad.
Ser fint ut från ovan, eller hur?

Annars klipper jag mest film just nu.
Lurar på och svär över ljudet och alla klipp.
Försvinner in i det.

Jonas i New York tipsar mig om detta, om krigsfotografi.
Ta dig en titt du också.

Jag filmade också min dotter Freja i helgen, du ser den lilla filmen längst ner i inlägget.

Till helgen håller jag och Jonas vår workshop i sportfotografi i Kristianstad.
Det är nog sista gången vi håller just denna.
Detta blir fjärde sommaren och har du inte gått den så är det nog kört efter detta.
Det har varit väldigt roliga workshops i olika städer.
Västerås, Gävle, Kalmar och nu Kristianstad alltså.

Ha en fin kväll, jag ska på konsert och fotografera.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden