måndag 12 september 2016

Rio 5

Idag vände det - både för mig och med vädret.
Jag har varit seg tycker jag och inte alls på gång, lite av gnällig kanske och inte känner jag igen mig själv då.
Idag kom jag tillbaka och det var skönt.
Glädjen fanns där och nu är det kul igen. Härlig känsla, jag har svävat på små moln för det idag.
Men det var inte bara jag som vände, även vädret vände till 32 grader och när jag kom in i bussen idag satt Björn Larsson Roswall där och snackade i telefon.
"Här kommer Lars Dareberg helt röd i ansiktet" sa han rätt in i luren.
Sen fick vi chansen att mysa lite både på bordtennis och simning.
Härligt!

Idag hann jag med dressyr, bordtennis och simning.
Bilden är från dressyren.

Nu laddar jag för morgondagen.
Ha en fin vecka!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden