fredag 7 oktober 2016

Näsklämma!

För bara några dagar sedan var det något som hände med min blogg och allt i den högra spalten försvann (mer eller mindre).
Nu har jag suttit ett tag och tagit tillbaka alla de där fotografintervjuerna.
Kan inte själv riktigt fatta att det ligger 118 intervjuer med spännande fotografer och kollegor.
Du hittar det i högerspalten, gå ner och kolla igen vet ja.
När jag skrev om alla så såg jag också att jag skrivit fel i rubriken på Andrea Gjestvang.
Känns sådär nu i efterhand, förlåt Andrea.
Men du hittar så många fler fotografer i den där listan, kolla som sagt, jag har gjort det som luckor i en julkalender och första året var det så roligt så det blev 31 luckor.
Fånigt idag såklart men jag bjuder på det.

------

Förra veckan fick jag chansen att fotografera kocken Torsten Vildgaard i Köpenhamn som får symbolisera detta inlägget.

Den här veckan fick jag också chansen och möjligheten att vara med på en reklamfilmsinspelning i Hammenhög och där träffade jag Camilla som var tränare i ett konstsimslag som jag gjorde reportage om för några år sedan.
Som om inte det räcker så träffade jag en av simmarna, Jacob i morse på perrongen vid Hyllie.
Så fint att träffas snabbt igen.
Kolla gärna in filmen i slutet av det här inlägget för att se det jag gjorde med dem.
Blir jag också glad för.

------

Det här med inbrottet kan vi hålla på och snacka om hur länge som helst, men jag gör inte det.
Vi går vidare på ett eller annat sätt.
Kanske U2 också kan hjälpa oss för fredagskänslan?



Visst var det bra?
Nu väntar fredag och helg med allt det innebär och nästa vecka är det full fart igen.
Filma hela måndagen, vilket känns himla fint.
Nya tag.

Min kamrat Torbjörn Jakobsson sänder mig några bilder som han vill jag ska titta på.
Jag blir glad av det mailet på många sätt, mycket för förtroendet och ännu gladare för bilderna jag ser.
Underbart!

Jag hoppas du ser till att ha en riktigt fin fredag/helg.
Okej?

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden