söndag 16 oktober 2016

Spegla (Norrköping)


Hemma igen efter en helg i Norrköping.
Trött, glad och full av inspiration.
Jag har massor att skriva om festivalen jag till sist kom iväg på som kallar sig för Spegla och är helt ny alltså. Just nu är jag för trött för att göra en fullständig rapport av det, men det kommer.

Men det jag kan berätta om är att Norrköping är en himla fin stad.
Peter Holgersson och Josefine Loftenius är ett kalasvärdpar!
Tack för nattsömn, mat och värme.

I flera år har jag och min gamle kollega IDK fotograferat planen i Linköping när vi passerar där.
Så även den här gången. Nu kom jag sent på fredagen så jag fick jobba på 25000 iso men det fungerade bra ändå.

Tack alla vänner och kollegor som gjorde helgen härlig.
Vi hörs mer med fler rapporter från Spegla.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden