tisdag 15 november 2016

En vanlig tisdag i november


Jag får chansen att fotografera Daniel Nilsson och hans "robothandske" i Blekinge.
Ja, det är kanske någon vecka sedan nu, bilderna har legat på skrivbordet ett tag.

Jag ser att Paolo Pellegrin varit i Mosul han också, du ser hans bilder här.

-------------

Tommy Söderlund på Gotland plockar ett stipendium på 19 tusen, grattis till det Tommy, vad roligt!
Här ser du hela listan med stipendiater.

Jag har hunnit leverera böcker på förmiddagen och kopierat och haft mig.
Regnet droppar ner över Malmö och ljuset kommer aldrig över en 30-del 2.8 på 800 iso idag.
Det är mörkt alltså.

Du har väl beställt ett nytt nummer av Magnus Sundbergs magasin eyewitness.nu?
Annars gör du det här direkt.

Se till att ha en fin dag!


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden