tisdag 22 november 2016

New York 2

Men vilken effektiv och lång dag det här blev nu då.
Full fart minst sagt.
Jag har hunnit så mycket men så började jag också med att ta emot soluppgången 06:51 nere vid havet.
Då hade jag hunnit ta en lång promenad innan dessutom och köpt grejer på apoteket som ju har öppet dygnet runt.
Strax efter 07:00 så hängde jag på låset hos Staples (såklart).

Sen har vi haft några möten och letat "location" där någon sprack men till sist tror jag faktiskt vi hittade rätt även med just det.
Tack och lov.
Jag hann med en snabbis på det fullständigt galna stället BHphoto också.
Men risken med att gå in där är alltid att man, eller jag menar jag tror att jag blir bättre genom att köpa på mig mer saker.
Nej, minimera och bestäm och kör på det gäller...men kanske en liten pocketkamera skulle göra ... eller skulle jag kanske byta filmkamera? Eller om jag köper... panik!

Nu väntar middag i stan och imorgon är det filmdag med hemgång efter det.
Jag tror att jag är i New York strax under 48 timmar.

Men ändå väldigt mycket energi såklart.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden