måndag 28 november 2016

Tillbaka på kontoret

Jag är tillbaka på kontoret efter en tid nu. Möte om försäkringen är det som gäller först.
Mycket med det där inbrottet, du minns.
Sen rullar det på med fler möten och så väntar ett uppdrag på eftermiddagen.

Castro dog och NY Times skriver om Kuba här, kolla in.

Du såg att Pieter ten Hoopen berättar om Hungry Horse här va?

När jag var i New York och jobbade fick jag en storyboard och en moodboard i min hand och det är alltid härligt det där, när någon annan tänkt ut något, hur det skulle kunna se ut.
Eller i det här fallet, hur kunden vill ha det.
Nu är alla klippen lämnade och stillbilderna också.

Nu i veckan väntar nya uppdrag, jag tror ärligt det blir en ganska stressig vecka det här.
Men det är fint det med.
Ska bara få alla nycklar på plats så går det såklart.

Idag borde min nya 50mm komma också.
Se den här idag!

Men nu - möte.

Vi hörs.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden