onsdag 11 januari 2017

Mobile generation


Nog är det konstigt med hur vi nu för tiden använder mobiltelefonen så himla mycket som vi gör?
På många sätt är det sjukt hur människor är klistrade vid sina mobiltelefoner dygnet runt.
Lite som en respirator, visst jag är inte så mycket bättre själv men det måste väl komma en baksida av det här?

Jag har under en tid plåtat människor som ständigt är vid sina mobiltelfoner.
Inte aktivt sådär, men när jag ser någon och det är verkligen inte svårt,  så tar jag mig ett knäpp.
En slags "mobile generation".
Hur tror du vi kommer se på oss själva om 10 år?
"Minns du när vi gick och kollade hela tiden"...

Dublin, Irland

Malmö, Sverige

Amsterdam, Holland

Rio de Janeiro, Brasilien

New York, USA

London, England

Berlin, Tyskland

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden