tisdag 7 februari 2017

Branschen

Jag rundar av dagen med ett spännande samtal med Emma Larsson och Linda Stark på kontoret.
Det finns så mycket vilja, så mycket energi att hämta på något sätt.

Branschen är så rutten och spännande på samma gång, det gäller bara att ta nya tag, tänka nytt och vara först.
Det väcker skallen på många sätt.
Jag är tacksam för de där samtalen.

När jag läser att Patrik Ekwall startar egen TV-kanal på youtube tillsammans med Leo Vegas tänker jag, ja varför inte.
På många sätt (kanske) det är mediahusen som börjar radera ut sig, men nu pratar vi en bit fram i framtiden såklart.
Men att driva en tidning, en nyhetssajt, eller starta en egen TV-kanel på YT är längre inte omöjligt.
Tvärtom.
Var allt det landar vet vi inte ännu.

Jag läser också att Frank Zappas hus är sålt nu för 5,25 miljoner dollar.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden