fredag 10 februari 2017

Fredag 10/2-2017

Ja, så sprang den där veckan iväg den också.
Det har varit mycket frustration den här veckan och mycket nedåtgång, det är jobbigt.
Tar mycket energi, men det har också varit en del uppåtgång måste jag säga.

Nedåt.
Jag har nästan lagt 2 hela dagar för att få ordning på mina hårddiskar, jag vill inte det.
Jag har också hållit på med mitt pressvisum till USA, OM du också ska förnya det så jag lovar dig, det tar tid det där.
Mitt är långt ifrån färdigt, men det ska väl lösa sig.
Försäkringen, det där tar aldrig slut, det kan du skriva upp.
Idag kom snälle Håkan Röjder och hjälpte mig styra upp det här med Drobon men ännu värre.
En av mina smådiskar som jag använder enbart till film tycks lägga av och nu håller jag mina tummar så hårt, så hårt för att han ska lösa det, annars vet jag inte vad jag gör ärligt talat.
Idag ringde en nyhetschef och hade fått tag i mina bilder och nu ville de använde bilderna gratis såklart - jo, jo jag skulle få min byline i tidningen.
- Det är väl fint, sa han.
- Ja, det är kalas men det betalar inga räkningar för mig tyvärr.
Trött blir man.

Uppåt.
I måndags fick jag chansen att vara med och filma lite på ett projekt jag är påkopplad till och bilden till det här inlägget är just från den filmsnutten.
Så himla roligt, jag är glad för det där.
Att vi idag hade frukost på kontoret som Emma Larsson fixat så himla fint.
Lyxigt, fnissigt och precis som det ska vara, dessutom tog Johan&Linda med sonen.
Han var glad, vi blev glada.
Tack för det.

------------------

Såg du också att Årets Bild nu gått ut med att jag blir konferencier även på årets gala som hålls i Linköping den 11/3.
Det ska bli himla roligt.

Men så himla roligt också att Axel Öberg fick ett andrapris i POY, hurra för det.
Jag tycker också det är fint att POY i det här fallet, tar ut svängarna lite och inte går på det mest traditionella utan ser värdet i de där raggarna i Västerås - min barndomstad.
Här ser du bilderna och stort grattis Axel.

Nej, nu ska jag försöka ta helg här och snälla - håll tummen för mig att Håkan kan fixa den där hårddisken.
Om han gör det lovar jag att bli bättre på att ha back-up planer och allt sånt.
Jag lovar.

Ha en fröjdefull fredag.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden