måndag 27 februari 2017

Tillbaka på kontoret

Jag är tillbaka på kontoret med en lång lista på grejer som ska fixas.
Full av energi och betar av punkt efter punkt.

Hårddisken jag tjatat om är betald och kommer troligen fixas och jag får den den här veckan.
Vore underbart och jag återkommer med mer om det.

Det blev strul med Oscars-galan när de skulle berätta vilken som var bästa film - så snopet.

Nu går bildjournalistiken in i sin period med prisutdelningar och annat.
På fredag är det danska ÅB och nästa vecka är det Norges och Sveriges.
Blir spännande.
Jag har lovat att vara konferansier på den svenska galan som är lördag den 11/3 i Linköping.
Du kommer väl?

Vad läskigt med den misshandlade DN-fotografen. Usch.
Idag ska momsen vara betald också.

Bilden här ovan är en skärmdump från ett filmklipp jag gjorde i Rom i helgen.

-----------

Veckan bjuder på mycket, det blir full fart igen och det är himla roligt.

JFK Magazine köpte bilder av mig förresten, men betalade aldrig fakturan.
Se upp med andra ord.

Nu ska jag ut på ett snabbt uppdrag, du ser till att ha en riktigt fin vecka.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden