tisdag 30 maj 2017

Lugna dagar på floden


Rent yrkesmässigt hände det något här i maj.
Det blev lugnt, lite för lugnt med jobben tycker jag.
Det drar ner mig, både ekonomiskt och när det kommer till humöret också.
Surt tycker jag och branschen känns mer och mer förvirrad och märklig.
Men jag hinner med mycket annat.

En helg på Gotland med Kalle & Klara är mer än fint.
Tack så mycket för det.
Så tacksam för den vänskapen, så tacksam för att mormor och morfar kan hjälpa oss.
Tack, tack, tack.

Jag är också så tacksam när min dotter Irma har en kompis som Maja och vi kan gå 7 km i bokskogen, ja du ser en bild längst ner i det här inlägget.
Men bara det här med vänskap är bra.

------


Läser att Johan Bergmark och Ulf Berglund lägger ner galleri RALF och det tycker jag är himla synd.
Men jag kan också förstå det såklart, det är tuffa tider.
Läs mer här.

Hoppas du har det fint, imorgon är det tänkt att min månadsfilm ska komma, bara en sån sak.
Ha en riktigt fin tisdag.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden