torsdag 6 juli 2017

Kanada - USA


Jag är på resa och därför har jag varit rätt bortkopplad från allt med datorer och annat att göra.
Det är nyttigt tror jag, men ganska ovanligt för mig.
Jag tar en bild då och då men inte hela tiden. 
Snarare tvärtom.
Fotografiskt vet jag inte om det hänt så mycket, många kollegor tycks vara i Almedalen just nu.
Ja, sådär är det varje sommar.
Ett ställe att "vara på".
Eller så är du i Arles på fotofestivalen kanske.

Såg du att Magnus Wennman ställer ut på Fotografiska och publicerar i Aftonbladet om vad barn äter?
Ett spännande samarbete.
Kolla mer här.

Jag lyckades få iväg min månadsfilm till sist åtminstone och nu har jag betat av första halvåret.
6 små filmer alltså som jag lägger i det här inlägget.
Tyvärr var min Røde-mick helt mosad när jag packade upp väskan i Vancouver.
Men jag tar nya tag såklart.

Se till att ha det fint.











Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden