onsdag 16 augusti 2017

Mitt i veckan

Foto: Ryan M. Kelly - The Daily Progress/AP

Det är onsdag, mitt i veckan, mitt arbetspass har skjutits till kvällen istället.
Jag ska göra ett internationellt uppdrag och det blir spännande.
Ja, Köpenhamn alltså.

Jag kollar in bilderna från Charlottesville och det finns så mycket att säga om allt det där.
Om världen just nu, men jag tror inte jag är rätt person att göra det idag.
Kolla in bilderna här.

-------

Igår hörde jag två saker som känns konstiga.
"Finns PFK kvar" var det ena citat jag hörde och det andra av någon helt annan var i samma anda "Finns Sydsvenskan kvar".
Svaret på frågan är att båda finns kvar och båda har varit en stor del av livet mitt, men nu går det runt folk och tror att de inte finns kvar.
Märklig känsla på något sätt och säkert något att oroas för också för de inblandade.

-------

Vad glad jag blir när jag läser om att Fotografiska äntligen ska utökas och öppna filial i både New York och London, läs om det här.
Roliga nyheter.

Idag är det skolstart också. Hurra för det, många förväntansfulla barn som börjar ettan bland annat.

Youtube håller mig vaken för sent på nätterna, jag måste ändra på det där.

Ha en fin dag.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden