onsdag 27 september 2017

De sista dagarna


De sista dagarna har det varit full fart på och jag är såklart både glad och tacksam för det.
Men varför klumpar det ihop sig så?
 I söndags fick jag bevittna när Malmö FF vann över Elfsborg med hela 6-0 och mannen du ser här uppe heter Anton Tinnerholm och låg bakom 4 av målen. Killen är högerback, så han ska egentligen inte hålla på att göra massa mål.
han var glad den där kvällen.

Sen har jag hunnit med en otroligt snabb sväng till Öland också, där fick jag möjligheten att träffa Nils Åkerstedt, 92 år som har odlat i hela sitt liv.
Han odlar gärna i sand och tycker det funkar himla bra.
Härligt möte.


Idag fick jag också chansen att luncha och snacka ikapp med Jörgen Johansson.
Det var fint och det är han du ser på bilden här nedanför.
Vi snackade utställning, film och framtid.
Det kommer mera, var så säker.
Bra kille.
Du har sett min film om honom va?
Tjata! Okej, förlåt.

Ha en riktigt fin kväll.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden