tisdag 10 oktober 2017

Tisdagsnytt


Jag flänger mellan några stillbildsuppdrag i Malmö och på kontoret för att klippa film.
Jag cyklar runt och jag ser Johanna Lundbergs bild på ett sånt där skåp på stan.
Kommer du ihåg att jag hade Johanna som en lucka i en julkalender, annars kollar du här.

-------

Det är stort intresse för den där workshopen jag håller i nästa månad, så roligt.
Jag får se till att fixa en ny helg också så att fler som vill gå den kan göra det.
Roligt!

Jag blir också så glad av att någon anonym har tipsat mig om ett jobb jag borde söka.
Så gulligt.

Jag saknar verkligen ett skåp där jag kan ha mina kameragrejer, idag la jag på tok för mycket tid på att leta efter mitt 24-70mm och sånt blir jag galen på.
Ja, jag hittade det.

Nu är det kväll och jag ska sätta mig och fortsätta med filmklipperiet.
Ha en fin kväll.


2 kommentarer:

Claes Thureson sa...

Mmm, det där skåpet. Jag såg det härförleden och hade önskat att det stod på andra sidan huset. Men det hade ju varit helt ologiskt.

Kul att så många vill gå workshopen. Dina filmer är ju grym reklam för den!

Lars D sa...

Tack Claes!
Det finns ett syfte med allt även om syftet ibland koms på i efterhand så att säga.
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden