måndag 3 augusti 2009

Lensbaby


För dig som hänger med i den här bloggen så vet du att jag under helgen fotograferat SM här i Malmö.
Under hela helgen har jag plåtat med den här lilla gluggen som är en så kallad lensbaby.
Det går att vicka den och känslan av att plåta genom en plastpåse är stor.
Självklart har jag använt mina andra kameror också så som här på Christian Ohlsson enda hopp under SM.
Men det är kul att testa lite, hitta något nytt för en själv och hitta inspirationen.

Nu är klockan 22:53 och jag hoppas att jag pallar fixa mina bilder så kan du snart se dom.
Håll utkik alltså om du vill se hur det blev.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för skillnad på den och denna (länken)http://www.scandinavianphoto.se/product/item.aspx?iid=8800467

Lars D sa...

Det där är en äldre modell tror jag, men jag är inte säker.
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden