onsdag 21 oktober 2009

- Jag ska bara...


Nästa söndag får jag in lite bilder som jag jobbat med ett tag.
Det är alltid lika skönt att lämna ifrån sig något man jobbat med ett tag tycker jag.
Tyvärr tar det ibland också emot lite för mycket att göra bildspel.
Varför är det så? Har man för dåligt ljud tror du? Eller är man bara trött på det hela?
Jag borde verkligen sätta mig och göra det. Nu eller allra helst igår.
Känner du igen det?
Självklart kommer du få ta del av det här på sidan nästa söndag.

3 kommentarer:

Robban sa...

Ja.

Jag tror jag är för kass på ljud. Det kan nog bli riktigt roligt om jag tar och går en radio-kurs!

/Rob

Eva sa...

Tycker du att du är kass på ljud?
Låt mig skratta.

Robban sa...

Tack Eva antar jag.

Men ändå, jag måste höjja mig en massa steg. Jag vill utgå från ljudet någon gång, bygga storyn där..

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden