söndag 15 januari 2012

EM 2006 i Göteborg



Jag får ett mail ifrån Petter Arvidson som hittat en bild på fotosidan.
Du ser inlägget här med lätthet.
Frågan är om det är jag som ligger där.
Visst är de det Petter.
Tillsammans med Robban Andersson på Expressen, Peter Kjellerås på Aftonbladet och Stefan Berg på GP.
Jag ser också att vi jobbar och Stefan Berg lyssnar på musik och har somnat till lite.
Petter undrar också hur bilden blev som jag tog vid tillfället.
Jag letar upp EM i Göteborg 2006 på min fina bärbara Lacie (kan jag få sponspengar nu?)
Orange runtomkring.
Där ligger bilder och du ser nog den bilden jag tog här nedan men även den som det blev med sändaren.
Jag inser hur mycket bilder jag tagit på Klüft i mina dagar.







I samma mapp hittar jag också HD,s utsände Johan Persson som står och sänder hem bilder från sitt kontor.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden