fredag 20 september 2013

Sista kvällen i London


Jaha, då var jag framme vid sista kvällen i London.
Känns fint på många sätt.
Det har varit väldigt "tufft" och nu är jag riktigt sugen på att fokusera på bildspråket istället för språk-språket.

Har inte ens hunnit blogga alltid från den här tiden och har heller inte hunnit tagit särskilt många bilder.
Ärligt talat.

Idag skulle min fina och duktiga kollega Åsa Sjöström bjuda på fredagsbön.
Men jag fick ett sms om att det var för få som kunde så det ställdes in eller flyttades helt enkelt fram.
Det gör mig lite ledsen men också glad för nu får jag kanske chansen att vara med på den fredagsbönen.

Jag har egentligen inget nytt att rapportera och då vet jag, precis som du att man ska strunta i att blogga.
Ville bara få iväg den här bilden från London.

Nu väntar avslutningsmiddag (indiskt troligen) och några pints på puben innan hemgång.
Igår var vi på studiebesök i Parlamentet.
Det förvånar mig hur viktigt det är att vara så himla artig och tillrättalagd som britt men de "viktigaste" perosonerna kan bete sig som småbarn i parlamentet.
Denna debatt är varje onsdag och sänds av BBC.



Britterna gör också en stor grej när Parlamentet öppnas varje år och här kan du om, du pallar se en liten film om det hela. 
Det är brittiskt och kanske lite annorlunda.
Du får nog spola lite...


Annars tror jag vi helt enkelt får kalla det en dag.
Nu återgår jag och bloggen till vanlig ordning så att säga.

Ha en riktigt fin fredag!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden