tisdag 5 november 2013

PF-dagarna 1


Jag har precis avverkat PF-dagarna i Nyborg i Danmark.
Det är danska "pfk" som står för kalaset och det är ett grymt arrangemang.
Jag lyfter verkligen på hatten för PF med Lars Lindskov i spetsen.
Det var tredje gången jag var där och det arrangeras varje gång med ett digert program varannat år i lilla Nyborg.

Vi äter gott, vi bor fint och föreläsningarna är av världsklass kan jag lova.
Jag ska försöka sammanfatta dom olika föredragen lite här nedan.

Sen träffar jag massor med trevliga danska kollegor också.

Det förvånar mig att inte fler svenskar tar sig dit men jag är väldigt glad att jag gjorde det.
Den inspirationenjag känner nu var det länge sedan jag hade.
Tack för det PF i Danmark.

Grymt!

Solen sken så vackert när jag åkte hem dessutom.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden