söndag 8 juni 2014

Fotoboken om Håkan och lite fotboll på det...


Jag testar att lägga in en bild som kanske går att klicka på.
Vet inte varför jag gör det men nu provar jag alltså.
Bilden ovan ska gå att klicka på och få större.
Kolla deras miner.

Nog om det.

Min allmänna helg är över. Var sjätte helg jobbar jag för allmänna och det delar vi på vi som är kvar alltså.
Idag fick jag i mig lite fotboll dock.

Jag vet inte varför med jag bli riktigt glad när jag läser om fotoboken och Håkan Hellström.
Alltså lite onödigt glad kanske.
Vilken bra idé och så roligt att Jeppe Wikström anlitat så många duktiga fotografer.
Som.
Paul Hansen, Evelina Carborn, Peter Claesson, Marcus Erixson, Patric Leo, Niklas Maupoix, Carl Sandin, Daniel Stiller och Caroline Tibell.
Du läste om projektet här va?




1 kommentar:

Ingvar Andersson sa...

Inte fan blev den större...
Ingvar

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden