lördag 20 februari 2016

Lördag


Det har varit stressiga dagar sista tiden.
Ett snabbt möte också på Getty Images, vilket var himla fint.
Bra gäng, god mat dessutom.
Tack Nils-Petter!

Det är mycket tävlingar nu och jag såg att POY tuffar på och har prisat Jacob Ehrbahn också.
Kul, grattis!

Kolla gärna in news picture story och issue reporting story.
Bra grejer.
Här gör det.
Jacob tar ett andrapris i news story.

Snart får alla tävlingar vara över så vardagen kan återgå som den ska.
Det för med sig mycket tankar och funderingar det där.
Var är jag, var vill jag?

Men jag är glad och stolt att Sverige fick med 4 fotografer i World Press Photo.
Det är stort.
Danmark hade med en i juryn, men brukar knipa många priser historiskt i den där tävlingen.

Jag har också i veckan flyttat in på Söderhavet som frilanskontoret jag nu sitter på heter.
Det är fint att gå till "jobbet".
Jag får mer gjort får jag för mig.
Ska bara bo in mig lite först.

Idag har Johan Bergmark vernissage i stan dessutom, ska bli fint att både se honom men också Almlof gallery.

Fotboll. MFF-Sirius
Middag.
Bio.
Det går i rasande tempo alltså.

Bilderna till det här inlägget är från Berlin som du ser, jag har inte hunnit kopiera bilder riktigt så mappen ligger fortfarande här och smutsar ner skrivbordet.
Men nu till veckan blir det mer ordning på allting.
Du vet, kontoret.
Bilden längst ner i det här inlägget är ovanvåningen på "mitt" favoritställe i Berlin.
Där sitter alla och jobbar med skärmar och det gäller att work harder!



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden